Vuokrattavat tilat

Kuva ei mittakaavassa

Saarenkylän nuorisoseuran toiminnan tukemiseksi vuokraamme nuorisoseuran taloa tilaisuuksien pitopaikaksi. Taloa on remontoitu ja tilat ovat varattavissa joko kokonaisuutena tai kukin tila erikseen. SaNulla on myös toimiva keittiö. Voit vuokrata pelkät tilat taloltamme yksityistilaisuuttasi varten ja tuoda itse haluamasi ruoat ja juomat.

SaNulla on järjestetty monia messuja ja isoja myyjäisiä. Onpa jopa yli 200 hengen häitä ja syntymäpäiviäkin tanssittu näissä tiloissa. Seuralta löytyy esim. perhejuhlia varten valkoiset liinat ja yli 200 hengen astiasto tarjoiluja varten.

SaNun tilat ovat hyvin muuntautuvat. Maksimi kapasiteetti on 1000 henkeä. Iso sali on noin 400 m2 ja samaksi tilaksi liitettävä pieni sali noin 130 m2. Teatterimuodossa isoon saliin mahtuu 400 henkilöä. Ravintolatilaan mahtuu 90 henkilöä ja sen yhteydessä on myös keittiö. Toisessa kerroksessa kokoustila max. 30 henkilölle.

Tilavuokrausasioissa voit lähestyä sähköpostilla pjarkko(at)gmail.com tai p. 040-7579759.